The Sandlot 2
Tien jaar nadat de honkballers van de Sandlot een monsterlijke hond weerstonden, neemt een groep jongens en meisjes het veld over. Zij moeten de opvolger van de monsterlijke hond met overweldigende snelheid overwinnen.