The Scandalous Four
Penelope wordt gedwongen met Jonathan te trouwen, maar er is geen aantrekkingskracht tussen hen. Jonathan is meer geïnteresseerd in tijd doorbrengen met de butler dan met zijn vrouw. Penelope vindt een manier om herenigd te worden met haar liefde en huurt hem in als tuinman. Twee geheime affaires in één huishouden leiden tot grote schandalige situaties.