The Secret Life of Bees
In de zomer van 1964 ontsnapt een 14-jarig blank meisje aan haar gewelddadige vader en ze trekt in bij een excentrieke Afro-Amerikaanse imker en haar twee zussen, die haar helpen bij het oplossen van een mysterie dat te maken heeft met haar overleden moeder.
The Secret Life of Bees speelt zich af in het Zuiden tijdens de opkomende burgerrechtenbeweging van de jaren zestig. Het is een ontroerend en universeel verhaal over de behoefte aan liefde, zusterschap, acceptatie en verlossing. Een jong meisje en haar oppas trekken in bij drie onafhankelijke Afro-Amerikaanse zussen die hun eigen honingboerderij bezitten, in dit historische drama gebaseerd op de bestseller.