The Sign of Zorro
Don Diego keert terug van zijn school in Spanje om een eind te maken aan de wrede onderdrukking door Monastario, de commandant van de pueblo van Los Angeles. Om de tirannie van de kwaadaardige dictator te bestrijden, zet Diego het Zorro-masker op.
Wanneer Don Diego terugkeert van zijn opleiding in Spanje, blijkt zijn geboortestad te zuchten onder het juk van een wrede dictator. Om de pueblo van Los Angeles te bevrijden, moet Don Diego een dubbelrol spelen. Uiterlijk is hij een volgzame saletjonker, maar in het geheim is hij de gemaskerde wreker, Zorro. Met de hulp van zijn niet sprekende dienaar Bernardo moet Diego de wrede overheersing door Monastario, de commandant van de pueblo, te lijf gaan om zijn volk van de onderdrukking te verlossen.