The Three Stooges
Larry, Curly en Moe worden als baby achtergelaten aan de deur van een klooster en groeien met zijn drietjes samen op. Ze plagen elkaar met dat typische pokende vingertje en roepen de hele tijd 'nyuk-nyuk' en 'woep-woep'. Ze hebben de ene suffe tegenslag na de andere, en het wordt steeds erger. Zo krijgen the Three Stooges het nu zelfs voor elkaar om verwikkeld te raken in een moordcomplot.
The Three Stooges (Moe, Larry, Curly) zijn op een missie. Ze werden als baby achtergelaten bij een weeshuis gerund door nonnen. Het jonge trio groeit samen op, pookt lustig in het rond met de vinger, roept de hele dag vrolijk ‘nyuk-nyuk’ en ‘woep-woep’ en schopt constant herrie. Vele jaren later moet het weeshuis zijn deuren sluiten en beginnen The Three Stooges aan een doldwaze missie om hun weeshuis te redden, en dan volgt een hele hoop hilarische ellende en chaos.