De Tovenaar van Dizz (Deel 1)
Als Mickey en zijn vrienden een clubhuis-feest voorbereiden, steekt een flinke wind op en schuilen ze in de kelder. In de garage worden Minnie en Pluto weggeblazen naar het Land van Dizz.