Tick Tock Tale
In dit grappige verhaal uit Victoriaans Londen laat een underdog zien dat zelfs tekortkomingen tot iets uitzonderlijks kunnen leiden. Een winkel met antieke klokken wordt beroofd en de tijd dringt. Het lot van de ontvoerde klokken rust in de handen van een maf buitenbeetje.