Titanic: Case Closed
In deze uitzending worden verbluffende ontbrekende stukken in onze kennis getoond en uitgelegd over het beruchte zinken, en het verlies van leven als gevolg daarvan.
Het zinken van de RMS Titatanic blijft een van de meest onverwachte en mysterieuze tragediën van mens versus natuur in de geschiedenis. Op het honderdjarig jubileum, 15 april 2012, toont en verklaart deze uitzending verbluffende ontbrekende stukken in onze kennis over het beruchte zinken en het verlies van leven als gevolg daarvan. Voor mensen die denken te weten wat er gebeurd is, zal deze film bewijzen dat er meer achter het verhaal schuilt dan in de afgelopen honderd jaar gesuggereerd is.