Together Free
Beste vriendinnen Kristin en Valerie maken een 28-daagse wandeltocht door de Himalaya om de betekenis van hun vriendschap te ontdekken voordat Valerie naar Californië verhuist. Geconfronteerd met uitdagingen denken ze na over vriendschap een maatschappelijke normen en vragen ze zich af of hun band net zo hecht is als die tussen zussen.