Topa Junior Express: What Station Are We Going To?
De Junior Express gaat op reis en kapitein Topa en zijn bemanning stellen een spel voor: Naar welk station gaan we? Lila, de gastvrouw van de Junior Express, is de enige die het antwoord kent en ze helpt je met een vreemde aanwijzing. Als de trein gaat rijden, genieten we van de lol en de kleurrijke liedjes uit het repertoire van het programma.