Trail of the Panda
Hoog in de bergen van de provincie Sichuan in China redt het tienjarige weeskind Lu, dat niet kan praten, een pandajong dat is gescheiden van zijn moeder. Als Lu strijdt om het jong terug naar huis te brengen - en hem te behoeden voor rovers - vormen de twee een unieke band. Hij noemt het jong Pang Pang, of 'Dikkie', en hervindt langzaamaan het zelfvertrouwen om te spreken.