Tristan & Isolde
Een loyale ridder verenigt de dwarse Engelsen tegen de onderdrukkende Ieren, maar komt ernstig in tweestrijd wanneer de vrouw van wie hij houdt gedwongen wordt te trouwen met zijn geliefde koning.