True Identity
Miles Pope is een matig acteur wiens leven een bizarre wending neemt wanneer hij het grootste geheim ontdekt van een meedogenloze gangster. Om zichzelf te redden, schakelt Miles de hulp in van een excentrieke make-up-artiest, die hem een briljante vermomming geeft om zijn ware identiteit te verhullen. Er volgt een hilarische reeks van briljante imitaties wanneer Miles de identiteit aanneemt van een heleboel mensen, van een huurmoordenaar uit Las Vegas tot het kleine broertje van James Brown, in een poging de gangster te ontmaskeren. True Identity is een waanzinnige actiekomedie en een geniale tour de force van komiek Lenny Henry.