He Got Game
Met beloftes van strafvermindering wordt Jake Shuttlesworth tijdelijk vrijgelaten uit de staatsgevangenis om de topbasketbalrekruut van het land, zijn van hem vervreemde zoon Jesus, over te halen om voor de gouverneurs alma mater te spelen.