Ultimate Viking Sword
De Vikingen behoren tot de sterkste krijgers aller tijden. Toch droegen er maar een paar het ultieme wapen uit hun tijd: het gevreesde Ulfberht-zwaard. Met de nieuwste technologieën en ouderwets onderzoek reconstrueert National Geographic dit revolutionaire gereedschap.