Dead To Rights
Terwijl Melinda als vrijwilliger het ziekenhuis bezoekt met Delia en haar hulphond, maakt ze contact met een wanhopige geest die vastzit tussen leven en dood. Melinda beseft dat de geest behoort bij het lichaam van een jonge man die aan de beademing ligt, en dat hij haar smeekt om in te grijpen. Hij kan niet leven, maar mag ook niet sterven. Zijn geest zit gevangen in zijn eigen lichaam en hij moet verbitterd toezien hoe zijn ouders en zijn vrouw ruziemaken om zijn lot. Intussen brengt een bizarre achtervolging door een geest Melinda nader tot professor Payne. Delia heeft moeite om Ned, en uiteindelijk ook zichzelf, te leren hun verwerkingsproces af te sluiten.