Un Monstruo Viene a Verme
Conor is een 13-jarige jongen die, na de scheiding van zijn ouders, de man in huis wordt. Zijn jonge moeder is ziek, en de jongen probeert zijn angsten en fobieën te overwinnen met de hulp van een monster. Fantasie, sprookjes en denkbeeldige verhalen van de kleine jongen komen niet alleen oog in oog met de realiteit te staan, maar ook met zijn kille en berekenende oma.