Under The Tuscan Sun
Frances Mayes besluit opnieuw te beginnen en koopt in een opwelling een vervallen villa op het Toscaanse platteland. Zo begint een avontuur vol verrassingen, vriendschappen en romantiek, dat haar leven voor altijd verandert.
Als de in San Francisco wonende schrijfster Frances Mayes in de problemen zit, biedt een goede vriendin haar een tiendaags verblijf in Toscane aan. Frances aarzelt, maar verzamelt al haar moed, en pakt haar koffers. Eenmaal in Toscane koopt ze in een opwelling een vervallen villa en stort zich in een avontuur vol verrassingen, vriendschappen en romantiek, waardoor haar leven voor altijd verandert.