Up Close & Personal
Als aankomend nieuwsverslaggeefster Tally Atwater het probeert te maken op televisie, geeft alleen de ervaren journalist Warren Justice haar een kans.
Hollywood-favorieten Robert Redford (Indecent Proposal) en Michelle Pfeiffer (Dangerous Minds) spelen samen in dit veelgeprezen verhaal over verhitte passie en brandende ambitie. Als aankomend nieuwsverslaggeefster Tally Atwater (Pfeiffer) het probeert te maken op televisie, geeft alleen de ervaren journalist Warren Justice (Redford) haar een kans. Na verloop van tijd leert hij haar alles wat ze weet over nieuws en ze leert hem weer lief te hebben. Maar met haar opkomst van lokaal tv-weermeisje tot nieuwslezeres, moeten Tally en Warren de droom van succes in evenwicht brengen, met hun verlangen naar elkaar.