Vele Hemels
Eva staat altijd klaar om de wereld te redden. Ze is een rots in de branding voor haar puberende nichtje, haar ruziënde ouders en haar dolverliefde zus. Ze is kampioen in geven, behalve aan zichzelf. Achter haar brede glimlach en overdosis begrip groeit een knagende eenzaamheid.
Eva staat altijd klaar om de wereld te redden. Ze is een rots in de branding voor haar puberende nichtje, haar ruziënde ouders en haar dolverliefde zus. Ze is kampioen in geven, behalve aan zichzelf. Achter haar brede glimlach en overdosis begrip groeit een knagende eenzaamheid. Een film over obstakels die bergen worden en over durven kiezen voor je eigen geluk. Gebaseerd op de gelijknamige geliefde roman van Griet Op de Beeck, die ook het scenario voor de film schreef.