Win Win
Een advocaat met geldproblemen klust bij als worstelcoach op de middelbare school. Hij komt in de problemen als de tienerkleinzoon van een cliënt waar hij geld van heeft gestolen zich aanmeldt voor het worstelteam.
Een advocaat heeft geldproblemen en klust bij als worstelcoach op de middelbare school. Als hij bijna failliet gaat, steelt hij geld van een rijke, oude cliënt. Maar dan komt de kleinzoon van de cliënt, een talentvolle worstelaar, naar de stad. De advocaat geeft zijn misdaad toe en belooft om dit ook te doen in de rechtbank, om de jongen te beschermen tegen zijn verslaafde moeder.