Woman on Top
Een beeldschone kokkin verlaat haar ontrouwe echtgenoot en wordt een charismatische, populaire televisiechef. Haar man probeert haar terug te winnen, maar hij moet vechten tegen een betovering die ervoor zorgt dat zij niet meer van hem houdt.
Wanneer Isabella (Penelope Cruz) besluit om uit haar moeilijke huwelijk te stappen en naar San Francisco te verhuizen, ontdekt ze het perfecte recept om de top te bereiken: haar eigen populaire kookprogramma op tv. Maar wanneer haar producer verliefd op haar wordt en haar ex-man naar de stad komt om haar liefde terug te winnen, wie eindigt er dan onderaan?