Zardoz
Twee maatschappijen, de ene intellectueel (de Eeuwigen) en de andere fysiek (de Brutalen) leven zij aan zij, maar ontmoeten elkaar nooit. Sean Connery is een Brutale die besluit daar iets aan te veranderen.