Zenon: Z3
Zenon doet mee met de Galactische Tiener Supreme Competitie in de hoop om mee te mogen doen met het Moonstock Festival. Ze is in dubio, want ze wil haar rivaal Bronley verslaan, maar ook haar vriendin Sage helpen, een activiste die de maan wil beschermen tegen kolonisatie. Wanneer maangodin Selena dreigt de aarde te vernietigen, is het aan Zenon en haar vrienden om de boel te redden.