Apocalypse: War of the Worlds
Het verhaal van de periode tussen 1945 en 1991, een confrontatie tussen twee werelden en systemen. Het kapitalistische Westen onder leiding van de VS en het Communistische Oosten met de Sovjet Unie. Beide kanten hadden atoombommen die ze niet konden gebruiken. Deze angstaanjagende balans heeft gezorgd voor een halve eeuw vrede en vooruitgang.