Austin & Ally
Austin, een extraverte muzikant en Ally, een verlegen songwriter, vormen, ondersteunt door hun beste vrienden Trish en Dez, een onwaarschijnlijk goed klikkend duo dat de pan uit rockt. Austin en Ally bundelen hun talenten tot een muzikaal hoogstandje, maar redden ze het ook wanneer gênante beelden van Austin opduiken op een plaatselijk blog of Dez de tekst verkeerd leest en een kangoeroe koopt voor Austin's nieuwe videoclip?