Bak met Miljuschka
In haar nieuwe show neemt Miljuschka je mee op reis, dit keer door de wereld van het bakken. Ze maakt de heerlijkste gerechten en natuurlijk mag haar beroemde cheesecake niet ontbreken. In elke aflevering laat ze zien hoe je gemakkelijk verschillende creaties kunt maken van één soort deeg. Je hoeft geen meesterpatissier te zijn om te kunnen bakken en Miljuschka laat dit op haar eigen humoristische manier zien.