Big Shot
Nadat hij uit de NCAA is gezet, krijgt een basketbalcoach een tweede kans op een prestigieuze school. Al snel leert hij dat hij zich kwetsbaar moet opstellen om door te dringen tot deze tieners – wat voor de stoïcijnse coach Marvyn Korn (John Stamos) niet vanzelfsprekend is. Als de band tussen coach en spelers sterker wordt, groeit Marvyn als persoon en leren de spelers om alles uit zichzelf te halen.
Nadat hij na een woede-uitbarsting uit de NCAA is gezet, moet een basketbalcoach aan de slag op Westbrook. Een prestigieuze middelbare privéschool, om wat nog rest van zijn carrière en reputatie te redden. Coach Marvyn Korn ziet dit als slechts een tussenstop op weg terug naar de universiteitsdivisie. Een gevoel dat wordt versterkt doordat de spelers zichzelf niet serieus nemen als team. Maar al snel leert de stoïcijnse, emotieloze Marvyn Korn dat deze tieners niet goed reageren op zijn harde hand en overvolle trainingsschema. Ze hebben vooral een echte mentor nodig . Naarmate coach Korn leert om meer empathie en kwetsbaarheid te tonen, wordt niet alleen de band met zijn spelers sterker, maar groeit hij ook als persoon en wordt hij de vader die hij zelf nooit had. Ondertussen leren de spelers van Marvyn om zichzelf serieuzer te nemen en alles uit zichzelf te halen, zowel op het veld als daarbuiten.