De Grote Leugen
'De Grote Leugen' is een levendige, grappige spelshow, gepresenteerd door Yvette Nicole Brown, bijgestaan door Rhys Darby als haar robot-assistent, C.L.I.V.E.. In elke aflevering is er een hoofdrol weggelegd voor een kind, dat erachter moet zien te komen welke volwassen allesweter de echte expert is en welke de bedrieger. Op deze vermakelijke manier wordt kinderen, in dit tijdperk van nepnieuws, aangemoedigd om de juiste vragen te stellen en zelf na te denken.
'De Grote Leugen' is een grappige spelshow voor kinderen met in de hoofdrol Yvette Nicole Brown, bijgestaan door Rhys Darby als haar robot-assistent, C.L.I.V.E.. Een jeugdige deelnemer begint telkens met een opwarmronde, waarin door een maffe bedrieger en een echte expert rare leugens en leuke weetjes worden verteld. Daarna speelt het kind de hoofdronde, waarin hij of zij een echte expert ondervraagt, die bijgestaan wordt door een goeie bedrieger, over hetzelfde onderwerp. Het is aan onze deelnemer om te bedrieger te vinden! Onderwerpen variëren van kwallen tot aan het heelal tot aan superhelden! Er zijn visuele aanwijzingen, fascinerende attributen, een Hot Seat-ronde met vliegensvlugge vragen, en hilarische onderbrekingen van C.L.I.V.E.. De aflevering bereikt het hoogtepunt als de expert en de bedrieger onder de Fop Sopmachine staan, in afwachting van hun lot. Als het kind de juiste kiest, wordt de bedrieger gesopt! 'De Grote Leugen' zit vol met buitensporige feiten die klinken als een leugen en authentieke leugens die klinken alsof ze waar zijn. Kun jij een bedrieger sneller herkennen dan een kind? Kom daar maar eens achter, bij De Grote Leugen!