Diary of a Future President
Op een dag zal Elena Cañero-Reed president van de Verenigde Staten worden, maar nu is ze nog volop bezig om zichzelf door de jungle die school heet heen te loodsen. Zij zit in Miami in groep acht en leert daar lessen die de basis zullen leggen voor haar toekomstige succes. Elena en haar familie gaan door dik en dun. Ze vertrouwt al hun hoogte- en dieptepunten toe aan haar trouwe dagboek.