Just Roll With It
"Just Roll With It", gefilmd voor een studiopubliek, combineert improvisatie comedy met een gescripte familie-sitcom waarbij het publiek de mogelijkheid heeft om te kiezen wat er gebeurt! Volg de samengestelde Bennett-Blatt familie bestaand uit stiefzusje Blair en Stiefbroer Owen en hun ouders Rachel en Byron terwijl ze door het dagelijkse gezinsleven navigeren. Volg hoe de Bennet-Blatts hun gezin vol contrasterende persoonlijkheden in balans houden en hoe zij, ook als acteurs, omgaan met alles wat het publiek voor hun bepaalt.