Dog: Impossible
In elke aflevering stappen we in Matts innovatieve benaderingen om hondengedrag aan te passen, van verlatingsangst tot op angst gebaseerde agressie. Elke aflevering vertelt inspirerende verhalen over rehabilitatie en zit vol nuttige informatie die huisdierenbaasjes zal helpen het leven met hun vierpotige maatjes te verbeteren.