Earth to Ned
Van de Jim Henson Company. Een latenight-show met de alien-commandant Ned en zijn luitenant Cornelius, die hun aanval op de aarde afbliezen omdat ze helemaal verliefd werden op onze cultuur. Op de brug van hun ondergrondse ruimteschip ontvangen Ned en Cornelius de grootste rijkdom van onze planeet: celebs.
Van de Jim Henson Company. Een latenight-show met de alien-commandant Ned en zijn luitenant Cornelius, die hun aanval op de aarde afbliezen omdat ze helemaal verliefd werden op onze cultuur. Op de brug van hun ondergrondse ruimteschip ontvangen Ned en Cornelius de grootste rijkdom van onze planeet: celebs. Met de hulp van de kunstmatige intelligentie van het schip, genaamd B.E.T.I., en de destructieve Clods moet Ned zijn show wel geheimhouden voor zijn thuisplaneet, anders wacht hem de toorn van de Admiraal van de Intergalactische Vloot.