Een hondenleven met Bill Farmer
Disneylegende Bill Farmer komt na 30 jaar achter de microfoon vandaan om kennis te maken met zijn eigen lievelingskarakters - honden! Ga met Bill op reis door de VS en ontdek de verbluffende taken die de honden verrichten.
Disneylegende Bill Farmer komt na 30 jaar stemmenwerk achter de microfoon vandaan om zijn eigen lievelingskarakters te ontmoeten - honden! Ga met Bill op reis door de VS en ontdek de verbluffende taken die de honden verrichten. We zien reddingshonden, honden die acteren, detectivewerk doen en honden die speuren naar orkapoep. Bill leert dat er honden zijn voor bijna iedere taak!