Gaspar wordt gedwongen om de door hem opgerichte band te verlaten als Ludovico, Coco, Juani en Ulises hem beschuldigen van het stelen van geld van hun shows. De beschuldiging gaat viraal en leidt tot verontwaardiging op social media terwijl FreeKs zonder hem succesvoller wordt. Gaspar probeert de persoon te vinden die hem erin geluisd heeft en ziet hoe zijn voormalige bandleden gemanipuleerd worden door de muziekindustrie. Hij moet zijn onschuld bewijzen om terug in de band te komen.
Gaspar wordt gedwongen om de door hem opgerichte band te verlaten wanneer Ludovico, Coco, Juani en Ulises hem beschuldigen van het stelen van geld van hun shows. De beschuldiging gaat viraal en leidt tot verontwaardiging op social media. Tijdens zijn zoektocht naar de echte dader ontdekt Gaspar de geheimen van zijn bandleden. Hij ziet ook hoe Lugones, een ambitieuze muziekproducent, van FreeKs een commercieel product probeert te maken, waardoor ze van hun unieke essentie afdwalen. Gaspar is afhankelijk van zijn vriend Gi, die hem helpt met zijn plan en de nodige bewakingsapparatuur installeert. In een motorwerkplaats ontmoet hij Beer, een ouderwetse rocker die zijn vriend en mentor wordt. Uiteindelijk ontmoet Gaspar, onder de naam Charly, Nina, de nieuwe manager van de bunker. Tijdens zijn poging om zichzelf te bewijzen tegenover zijn voormalige bandleden en het mysterie van de diefstal op te lossen, is hij getuige van het enthousiasme, de druk en de contradicties die het enorme succes van FreeKs met zich meebrengt.