Genius
Genius is een anthologieserie over de persoonlijke en professionele verhalen van de beste uitvinders ter wereld. In het eerste seizoen wordt het verhaal gebracht van Albert Einstein. In het tweede seizoen gaan we naar Spanje met de schilderijen van Pablo Picasso. Het derde seizoen geeft een blik op het leven en de uitdagingen van Aretha Franklin.
Genius is een anthologieserie over de persoonlijke en professionele verhalen van de opvallendste vernieuwers ter wereld. In het eerste seizoen wordt het levensverhaal gebracht van Albert Einstein, een briljante, Duitse natuurkundige. In het tweede seizoen gaan we naar Spanje met de schilderijen van Pablo Picasso. Het derde seizoen geeft een blik op het leven en de uitdagingen van Aretha Franklin – de Queen of Soul.