Going Fur Gold
Toegewijde eigenaren en hun geliefde katten, konijnen, kippen, cavia's en alpaca's pronken met hun waar bij dierenshows in heel Amerika.
De meeste mensen zien huisdieren als schattige metgezellen, maar een klein aantal zien ze als kampioenen! In GOING FUR GOLD nemen we een kijkje achter de schermen van dierenshows in Amerika, waar mensen hun leven wijden aan hun geliefde katten, konijnen, kippen, cavia's en alpaca's. Elke aflevering volgt deze huisdiereneigenaars terwijl ze hun gekoesterde blikvangers voorbereiden en verwennen, op jacht maar de eerste prijs.