Invisible Heroes
Invisible Heroes is het nooit eerder vertelde, waargebeurde verhaal van een kleine groep Finse diplomaten die in 1973 in Chili alles riskeerde om duizenden Chilenen te redden van de Pinochet-dictatuur. Een spannend en meeslepend verhaal over onzichtbare moedige helden, bekroond met de Prix Europa voor Beste Fictieserie in 2019.