Where is Private Dulaney?
In 1979 verdwijnt soldaat Leroy Dulaney van zijn post in Camp Lejeune. Het Korps Mariniers zegt dat hij deserteerde, maar zijn moeder Carol voelt aan dat er iets mis is. Vastbesloten om uit te zoeken wat er met haar zoon is gebeurd, begint ze haar eigen onderzoek. Ze had zich nooit kunnen voorstellen wat ze zou ontdekken.
In 1979 verdwijnt soldaat Leroy Dulaney van zijn post in Camp Lejeune. Het Korps Mariniers zegt dat hij deserteerde, maar zijn moeder Carol voelt aan dat er iets mis is. Vastbesloten om uit te zoeken wat er met haar zoon is gebeurd, begint ze haar eigen onderzoek. Ze had zich nooit kunnen voorstellen wat ze zou ontdekken: een wereld vol drugs, geruchten over satanische sektes en een mogelijke seriemoordenaar.