Blood Curse
Wanneer haar familie wordt geterroriseerd door bloedstollende aanvallen van zwarte magie, moet een modern denkende, rationele jonge vrouw haar overtuigingen bijstellen en diep graven in het duistere verleden van haar familie om hun leven te redden.
Jakarta, 2018. Wulan is de ideale millennialvrouw. Ze is mooi, intelligent en heeft mooie vooruitzichten bij een bonafide investeringsmaatschappij. Wulans leven neemt een sombere wending als een reeks bizarre incidenten haar gezin teistert. Er wordt een dode civetkat gevonden, er verschijnen vieze maden en mysterieuze haren verstoppen de afvoer. Als gevolg hiervan wordt Ahmad ziek. Nadat hij een bloederige spijker en duizenden vliegen heeft overgegeven, sterft de patriarch van de familie een gruwelijke dood voor de ogen van zijn vrouw en kinderen. Rond dezelfde tijd, in Bogor, is een jongeman genaamd Esa getuige van de even tragische dood van zijn vader, Bondan. Verbonden door een vergelijkbaar lot besluiten Wulan en Esa samen te werken om de oorzaak van hun vaders dood te onderzoeken.