Living for the Dead
Vijf homoseksuele spokenjagers trekken door het land om de levenden te helpen door de doden te genezen. Tijdens hun ontdekkingstocht langs 's werelds meest beruchte spooklocaties, besteden zij aandacht aan diegenen die niet gezien worden en onthullen ze onvertelde verhalen. Samen verleggen ze grenzen om ervoor te zorgen dat de onbegrepen mensen worden geaccepteerd, zowel de levenden als de doden. Welkom bij Living For The Dead, Ghost Hunties.