L'ora
Palermo in de jaren 50: de journalisten van het dagblad ‘L’Ora’ brengen een aantal dubieuze misdaden in verband met de Siciliaanse Maffia. Deze onderneming brengt hun levens regelmatig in gevaar. De makers van ‘L’Ora’ gebruiken voor het eerst het woord ‘Maffia’ in een krantenkop – en Cosa Nostra’s reactie laat niet lang op zich wachten.