Medalist
Tsukasa Akeuraji, een gefrustreerde schaatser, ontmoet Inori Yuitsuka, een meisje dat kunstschaatser wil worden. Gemotiveerd door Inori's obsessie gaat Tsukasa Inori coachen. Inori's talent komt tot bloei en Tsukasa wordt een topcoach. Samen willen ze van haar een geweldige medaillewinnaar maken.