Mirage
Claire begint opnieuw in Abu Dhabi met haar zoon Zack en echtgenoot Lukas. Haar nieuwe leven als expat verandert volledig als ze ontdekt dat haar overleden echtgenoot nog leeft. Terwijl heden en verleden met elkaar botsen, begint Claire aan een missie van leven of dood. Een missie waarin ze moet chanteren, saboteren en de mensen van wie ze het meeste houdt moet voorliegen.