Atom's Last Shot
Nayuta Azumi is een jonge gameontwikkelaar die in zijn eentje games maakt. Hij krijgt de bijnaam de 'Banksy van de game-industrie', omdat niemand weet wie hij is. Na een zeker incident besluit hij een rustig leven te leiden. Ondertussen is Atom Toy Store, een gevestigde speelgoedfabrikant die op instorten staat, wanhopig op zoek naar hem, aangezien ze hun zinnen hebben gezet op de productie van videogames. Jonge genieën willen een nieuwe beweging starten, en zijn trots op hun vakmanschap.
Nayuta Azumi is een jonge gameontwikkelaar die in zijn eentje games maakt zonder de hulp van grote bedrijven of distributeurs. Hij krijgt de bijnaam de 'Banksy van de game-industrie', omdat niemand weet wie hij is. Na een zeker incident besluit hij een rustig leven te leiden. Ondertussen is Atom Toy Store, een gevestigde speelgoedfabrikant die op de rand van de afgrond staat, wanhopig op zoek naar hem, aangezien ze hun zinnen hebben gezet op de productie van videogames.