Oom Samsik
Oom Samsik kan voor drie maaltijden per dag zorgen, zelfs in oorlogstijd. Ondertussen droomt de elitaire Kim San ervan om de wereld te veranderen. Kan Oom Samsik het ambitieuze plan van Kim San echt waarmaken?