Van Pup tot Geleidehond
"Van Pup tot Geleidehond” is een hartverwarmende serie over een groep van zes honden die hard werken aan de ultieme carrière voor een hond. Volg hun fascinerende en verrassende reis inclusief ups en downs op weg naar het einddoel: blindengeleidehond worden voor Guide Dogs for the Blind. Geïnspireerd door de documentaire “Van Pup tot Geleidehond".