Ralph & Katie
Ralph en Katie hebben de bruiloft van het jaar gehad. We keren terug naar de pracht van het Lake District en volgen ons paar op de reis van hun eerste huwelijksjaar. Ralph en Katie navigeren door leven, liefde en onafhankelijkheid, en ondervinden de obstakels die allen pasgetrouwden ondervinden, maar met de zegen of complicatie dat ze allebei het syndroom van Down hebben.