Narco Wars onderzoekt hoe eenvoudige smokkelnetwerken in Latijns-Amerika uitgroeiden tot machtige en meedogenloze drugskartels met ongekende macht.
Narco Wars onderzoekt hoe eenvoudige smokkelnetwerken in Latijns-Amerika uitgroeiden tot machtige en meedogenloze drugskartels die hele landen kunnen destabiliseren en verscheuren. De serie combineert aangrijpende verhalen van de kartelleden met die van hun tegenstanders, de politie en de autoriteiten. Deze diepgaande documentaire onderzoekt de geopolitieke, sociale en culturele factoren die hebben geleid tot de opkomst van de kartels.