Ridley Road
Vivien Epstein, een jonge, Joodse vrouw, besluit haar comfortabele leven in Manchester op te geven om naar haar geliefde te gaan die in Londen tegen de fascisten vecht. Ze moet infiltreren in fascistische kringen voor liefde, maar ook voor haar land.